ميگويند خدا تنهاست,من كه خدا نيستم,پس چرا تنهايم.
قالب وبلاگ

ميگويند خدا تنهاست,من كه خدا نيستم,پس چرا تنهايم.

 

سلام ای شب های معصوم!

سلام ای شبی که چشم های گرگ های بیابان را 

به حفره های استخوانی ایمان و اعتماد بدل میکنی

در کنار جویبارهای تو.ارواح بیدها

ارواح مهربان تبرها را می بویند

من از جهان بی تفاوتی و فکرها و حرف ها و صداها می آیم

و این جهان به لانه ی ماران مانند است...

واین جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمیست

که همچنان تو را می بوسند

در ذهن خود طناب دار ترا می بافند...



[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 23:40 ] [ ميلاد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

برای تبادل لینک هوشمند ابتدا من را با عنوان :

ميگويند خدا تنهاست,من كه خدا نيستم,پس چرا تنهايم...!!!

 و آدرس:

 charan2parand.LXB.ir

لینک نمایید .سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکد از شما بازدید کننده ی عزیز... 





امکانات وب